۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

شادی از یاد رفته !



از وقتی از خواب بیدار شدم همچین تو دلم یه شوری بود ، تا عصر نفهمیدم که چه طور گذشت ، هر جوری بود دانشگاهه رو کله کردم خودمو گذاشتم خونه پای تلویزیون >>>>>>>> آخرین باری که همچین شور و حالی داشتم تقریبا دو سال پیش بود که بعدش تبدیل شد به یکی از بزرگترین سرخوردگی های زندگیم .............. اما بالاخره بردیم ، اون هم عراق رو ، عراق رو ، آی کیف داد ، آی کیف داد................. خیلی چسبید ......... تازه گلش رو هم که یه پرسپولیسی زد ........... خیلی خوب بود ............ خیلی وقت بود که دلم لک زده بود برای پاره کردن گلوم برای ایران ، برای چسبیدن به سقف از خوشحالی ، برای این که قلبم به تپش بیفته از خوشحالی ایران.......... هر چند که شاید اینا تنها یه بهونه بود ، یه بهونه برای من که مث خیلیای دیگه از شنیدن خبرای بد خسته شدیم و دلمون برای شادی تنگ شده ...............ء
همین که عراق رو بردیم کافیه ، دیگه اگه همین اول کار حذفم شدیم مهم نیست .......... مرسی ایران


۳ نظر:

م. ش گفت...

مرسي ايران! مرسي سينا

nima گفت...

Ghashaang neveshti in bord bahoonei bood ta ma ham be khodemoon begim team melii darim ke mitunim ba tashvighesh ehsase Ghoroor o shaadi konim
faghat ye nokte koochik jahate tasbité afkaré omumi, goalé piroozi o ye esteghlali zaad bi ensaaf na ye perspolisi ;)
darkol merci az neveshtat, lezat bordim

ناشناس گفت...

سوسمار خورهای قطر اسپرت نوشتند که برد ایران نتیجه اشتباه دروازه بان عراق بود. احمقها اولا همه بلدند فوتبال بازی کنند و پیروزی حاصل کار جمعی یک تیم و اشتباهات تیم حریف است دوم اینکه گل عراق هم از خروج اشتباه گلر ایران و جاماندن مدافعان ایرانی بدست امد!این به اون در حالا گل دوم اما شوت زد هاهاهاها حالا بنویس کرلی شوت زد بلا بلا بلا برو سوسمار تو بخور (در میره ها). دخو